دانلود آهنگ من ميخوره به ديوار سرم هی ميگيره به سيگار پرم

دانلود آهنگ زیبای من ميخوره به ديوار سرم هی ميگيره به سيگار پرم

همین حالا آهنگ من ميخوره به ديوار سرم هی ميگيره به سيگار پرم با صدای خواننده موفق و مطرح کشور رو دانلود کنید و از شنیدن آن لذت ببرید مخصوص دورهمی ها و مجالس برای شما کاربران گرامی به همراه تکست من ميخوره به ديوار سرم هی ميگيره به سيگار پرم با بهترین کیفیت در وبسایت بزرگ سانگستان

Download Song man mikhore be divar saram hey

 من ميخوره به ديوار سرم هی ميگيره به سيگار پرم

متن آهنگ من ميخوره به ديوار سرم هی ميگيره به سيگار پرم

یک ، یک ، دو ، دو
ميخوام شعر بنويسم ، تو بگير بخواب !
من مالِ خواب نيستم !! هِه !!
شب بخير !!
شماره يک بيداره !! بيدارترين !!
حواسِتون به من٢ هست ؟!؟!؟
من ، يه شهرِ سوت و كورَم ، كه غرقِ وسطِ دريا
يه آتلانتيسِ بى‌نورم پُرِ از دلشوره و فرياد
من يه تايتانيکِ شِكَستَم ، كه عشقِش مُرده و رفته
يه اقيانوسِ دِلگيرَم كه طوفانه و موجيه ، همه هفته
من ، يه مَهدِ تمدن ، پُرِ از خاكى و كوهَم
يه جنگل پُرِ از وحشى ، ولى خُب پاک و انبوهَم
يه كُمونيستَم من كه ميگم ، ديگه خدايى نيست
پيشِ تو خُب نيستم آره نيستم ، ولى مِثلِت خدايى نيست
من ميخوره به ديوار سَرَم ، هِى ميگيره به سيگار پَرَم
من ، حقِ كسيو نخوردم ، ولى از هميشه كه بيمارتَرَم
من تَهِ يه چاهِ عميقَم ، پَنچَر وسطِ راهِ حقيقت
من يكى شدم كه ديگه ، خيلى فرق باهام داره سَليقَت
اى كاش به مغزَم رُجوع ميكردى تا نگاهِ واقعى را دريابى
كاش من را ميفهميدى و ميكرديم حتى جهان را هم يارى
كاش من را ميفهميدى و میكرديم كودكان را همراهى
ای کاش … !
از بيرون كلاً جِر ، از درون مُنفجِر
از اينجا طَرد شده ، از اونجا سرد شو كه
فرقى نداره با اينجا اونام ، يه جورى پِىِ دودَن و سَر شُلِه
جَمعاشونَم خَز شد هِه !!
آ ! بيا !
از بيرون سَرصِداى مريض ، خاكيَن بچه‌هاى تميز
دلاى پاک ، پاكَن هنوزا ولى خُب ، وسطِ ضَجّه‌هاى سَرريز
وسطِ گرگاى وحشى ، بايدَم اين جورى خُب پاره‌تر شى
وسطِ جشن و خنده‌هات يهو ميُفته یه خُمپاره مَشتى
هِى … ! عَجب روزايى رفتن ، عَجب رِفيقايى رفتن زيرِ خاک
همه عينِ لاكپشت ، قَدَما كوچيک همه يه جورايى رفتن زيرِ لاک
من ، لِه شده همه شعرام ، وسطِ بُغضِ اِنفجاريه ساز
خونَم شده یه اِنفراديه باز ، فاميل نه ! بیخودی اِنفرادى بِتاز
من شدم يه خُلِ خنده‌دار ، مغز گيج و كُلِ شب به كار
من اصلاً حالَم خوش نى ، مامان ، نذرى شُله زرد بذار
من به كُل يه سَرصِدام ، يه تَن يه خُلِ بَدصِدام
من ، خيز وَرميدارم فقط از يه گُل ، به گُلِ بعد سه گام
هِه ! انگا بسكتباله !!
من ميخوره به ديوار سَرَم ، هِى ميگيره به سيگار پَرَم
من ، حقِ كسيو نخوردم ، ولى از هميشه كه بيمارتَرَم
من تَهِ يه چاهِ عميقَم ، پَنچَر وسطِ راهِ حقيقت
من يكى شدم كه ديگه ، خيلى فرق باهام داره سَليقَت
اى كاش به من پنجره‌اى از تو باز ميشد
كه تمامِ درهاى عالم را به روى ما باز ميكرد
و همه‌ى درّه‌ها را بسته !! اى كاش !!
ای کاش … !
آره ما هر كارى كرديم اَخ بود ، هر جايى بدبين اَخمو
ما لخت خوابيدم حتى اگه ، هوا طوفانى يخ بود
هَمَش قاطى رفوزه ها ميشيم تجديدى از خوب
ما دنيامون چه بى‌رحم بود ، هركى خوب بود ميرفت زود
هَمَش پُرِه استرس هم آبجوى اسمى هم دود
درساى تِستى مردود ، نقشاى زندگى فقط طرح‌هاى مشكى كمبود
درداى عشقی هم توم يه حرفاى زشتى هم موند
نميبينم ديگه من حتى بهشتى از دور
هَمَش تاريكى هِى درد ، مگه خُب داريم اِنقد
همه چى قفل و منم ميزنم خاكى مِنبَعد
چِقَد بَده خدايى ، كه اِنقده از همه لحاظ اَزَم جدايى
الآن بايد دوتايى ، يه جاهايى بوديم اَصَن نَفَهمى كجايى ، تيريپ خَلسه و كُمايى
تو مَنى مَن شُمايى ، دنيا رو دريا ميكرديم ميشُديم هر دو ماهى ، امّا موندى سَرِ دو راهى
دِلَم داره يه خواهش ، كه بگى چى شد نميُفتى ديگه به يادِش
من موندم و يه چالِش ، اونى كه گفت بِرى رو فقط ميخوام بِگامِش
من موندم و يه دنيا كه تو اَزَش گُم شدى ، منم و زدن و رفتنمو رَد گُم كنى
منم و پُر شدن ، تو هم از مَردُم پُرى ، منم و گَچ بُرىِ مغزَمو لَش خورى با تُرمزى كه تَش بُريد ، منم و اَشك و ويد
هه !! عجب رو بازى كردى !! تو همه رفتارات فيلمه ، كيريه !! ميدونى ؟ تو تنها هُنرِت ، اين كه اَزَم فيلم بگيريه !!
هه !! عَجب مَرامى داشتى !! تو منو تو هر سَرابى كاشتى !! دلهره !! فازِ بد ، توَهم !! كاش تموم شه اين قهرا بى آشتى !!
اى كاش به قلبَم طلوع ميكردى
تا آتشِ چشمانَت بر هر كسى جُز من خاموش ميشد
كاش ! هى !! اى كاش … !
يه پروانه‌ى تنها وسطِ ، يه دَشتِ بى روحَم
بدونِ جُفت و جونور و كَشتيَم ، ولى نوحَم
يه ابراهيمِ بى چاقو و قُربانى و بى فرزند
يه جمهورىِ اسلامى ولى ، آزاد و بى تَرفند
من ميخوره به ديوار سَرَم ، هِى ميگيره به سيگار پَرَم
من ، حقِ كسيو نخوردم ، ولى از هميشه كه بيمارتَرَم
من تَهِ يه چاهِ عميقَم ، پَنچَر وسطِ راهِ حقيقت
من يكى شدم كه ديگه ، خيلى فرق باهام داره سَليقَت
🎵🎵🎵
من اگه ميزنم تو گوشِت ، قَلبَمَم ميلرزه ولى اين غروبو دوس ندارم ميزنم طلوع شِه
خونِ همه صورَتَم ، خونِ همه جونِت
چون قرمزه رنگِ زبونِت ميزنم كه جور شه

من ميخوره به ديوار سرم هی ميگيره به سيگار پرم

پخش آنلاین موزیک
دانلود آهنگ با کیفیت عالی 320
دانلود آهنگ با کیفیت خوب 128

دیدگاه خود را بگذارید

  • ناشناس 18 دسامبر 2021

    سلام من میکایئل هستم این اهنگ رو خیلی قشنگ خوندی من خیلی طرف دارتم یک بار هم کنسرواتو امدم ودیدم خیلی خیلی دوست دارم😁😁

  • سوگند هستم 9 فوریه 2022

    عاشقتم تتلو از وقتی ۴،۵. سالم بود بابام اهنگاتو گوش میداد خیلی طرفدارتم دوس دارم بیبینمت من الان ۱۲ سالمه

  • محمد 13 فوریه 2022

    من همه آهنگاتو حفظ هستم خیلی ممنون

  • فاطمه 7 ژوئن 2022

    خیلی باحالی تتلو دوست دارم یک بار بیام کنسرتت از نزدیک ببینمت
    عشقی بخدا تتلو🫠👾🪩

  • محمد 10 ژوئن 2022

    داش پرچمت بالا فقط با آهنگات آروم میشم🥀

  • :) 13 ژوئن 2022

    آرومو قشنگ 🙂

  • علی 27 ژوئن 2022

    عشقی سلطان

  • ‌….. 2 جولای 2022

    خوبه😏

  • ناشناس 4 جولای 2022

    مثل همیشع عالیه سلطان🙂❤

  • ناشناس 4 جولای 2022

    عالیه سلطان🙂❤

  • اسم ندارم حلع..! 8 آگوست 2022

    عف سلی 🤤❤️ عالیع ستون فقد با اهنگات ادم اروم میش درستع فحش درع ولی کلی معنی درع دمت گرم سلطان🤧❤️

  • 9 آگوست 2022

    مثل همیشه حق عالی خفن دمت گرم

  • † 𝟔𝟔𝟔 † 10 آگوست 2022

    فدت شم 🐈🚶🏼🤍