دانلود آهنگ جدید مرگ از امیر تتلو و رضا پیشرو با متن کامل
دانلود آهنگ زیبای مرگ از امیر تتلو و رضا پیشرو
مخصوص دورهمی ها و مجالس به همراه متن مرگ با بهترین کیفیت در وبسایت بزرگ سانگستان
دانلود آهنگ جدید امیر تتلو و رضا پیشرو با کیفیت 320 همراه متن اهنگ و لینک دانلود مستقیم کیفیت بالا
دانلود ترانه و موزیک جدید همراه لینک مستقیم و پر سرعت و متن آهنگ + پخش آنلاین از سانگستان
Download Song Marg Amir tataloo&reza pishro

متن آهنگ مرگ
+++++++++++
ترسناک ولی حق !
غمناک ولی سَم !
دردناک ، غمگین ، بَد
ولی هموار ، سنگین ، سَد !
آ ، یه چیزی میگم شاید توام تجربه کرده باشی !
یه وقتا دلت میخواد که دور از سر صدا شی !
دوست داری خونِ ماه و تو تاریکی شب بپاشی !
دوست داری لهشون کنی آدما رو زیرِ چرخِ ماشین !
ببین این همه سال ، دلت شد معطلِ کیا !
بیخودی توقع داشتی از همه چیا !
خاکِ خشک ، کویر شد از غمِ گیاه !
عنکبوتِ بیکار شد ، عقربِ سیاه !
🎵🎵🎵🎵
هِی اشکا میخواد بریزه ، من پلک میزنم و میخندم !
هِی پرونده زمین و گُل و پِیک میزنم و میبندم !
هِی از این آدما دل میکنم و میجنگم !
هِی اشکا میخواد بریزه ، من پلک میزنم و میخندم !
هِی پرونده زمین و گُل و پِیک میزنم و میبندم !
هِی از این آدما دل میکنم و میجنگم !
هعی ، گاهی باید رفت !
باید بُرید ، باید گذشت ، باید شکست و باید خطر کرد !
باید پرید ! برو بِپَر، بِِبُر نترس !
در واقع داری با رفتنت آزادیت و جشن میگیری !
درد ، مجازات نیست !
دوری ، مجازات نیست !
زخم ها و سختی ها و حتی تحریم های ما ، پایه های موفقیت و تکامل هستند !
مرگ ، مجازات نیست !
چرا نمیشه تحملش کرد ؟!
زندگی تاریکه ، منم دورِ شمع
انقدر نکن توجه به من که میخوام بدونِ توقع برم !
نگام به آسمون ، کَلَک و بِِکَن
بسه دیگه درِ قلم و ببند !
بیا تو قلعم و قلبم و بِکَن
اگه تیزی داری ، سَرم و بزن !
فقط نذار نفس بکشم
از نهایتِ عشق به هوس برسم
ازم میخوان درنده بشم
واسه مرواریده ، صدفه شکست !
نمیترسم از دستِت بدم وقتی جلوتری ، عقبته مرگ !
نمیخوره عقربه به دردم
از ۱ تا ۹ رو چند دفعه برم ؟!
نمیترسیم از نیشِ مار
مُخ رو حالتِ بی صداس
راه میریم با ریشه ها
با هم رفیق شدن کیش و مات
از دست دادی کی و باز ؟
میبینی یه روزی گوشا میشه خاک
میخوابی با چشمِ تیره باز
میگی زندگی ، رفیقِ نیمه راهس !
🎵🎵🎵🎵
رفیق !
داداش این نبضش دیگه نمیزنه ، ولش کن !
هِی اشکا میخواد بریزه من پلک میزنم و میخندم !
هِی پرونده زمین و گُل و پِیک میزنم و میبندم !
هِی از این آدما دل میکنم و میجنگم !
🎵🎵🎵🎵
هِی اشکا میخواد بریزه من پلک میزنم و میخندم !
هِی پرونده زمین و گُل و پِیک میزنم و میبندم !
هِی از این آدما دل میکنم و میجنگم !
بله ، باید رفت اما نباید قربانی شد ؛ چون قربانیِ تقدیر شدنه که باعث واکنش تنده و واکنش تند هم دلیلِ سیاهیه پرونده !
پرونده ی سیاهه که به دار و مجازات میرسه !
فقط دار مقصر نیست ! پرونده هم مقصره !
فقط قاضی یا فقط گاد مقصر نیست ؛ مردم هم مقصرن !
بعضی وقتا ، بعضی وقتا همه باید مجازات شن و بهترین مجازات ، رفتنه !
مغز من تَرَک داره ، بیخود هِی ضربه نزن
که پخش میشه یهو کفِ زمین !
این جاده ، هزار جهت داره
اون و به هیچ وجه یه طرفه نبین !
خستهام از شما آدما که فقط همه جا ، همش به ضررِ همین !
هر طرف رد بشی ، داغونی که هر جا بالاخره یه قَدَر کرده کمین !
از این سیاه ترم ممکنه باز تیره ترم میشه !
تو خودت داغونی واسه چی بزنم نیشت ؟!
باید برم که خیالت راحت نباشه ، منم پیشت !
از این سیاه ترم ممکنه باز تیره ترم میشه !
تو خودت داغونی واسه چی بزنم نیشت !
باید برم که خیالت ، راحت نباشه منم پیشت !
🎵🎵🎵🎵
آ ، تو همه چیت برعکس
تو مُخی و بَد عکس !
فکر کردی کاملی بَرا من ولی جِرِت میدن بَر و بَکس !
از خود راضی فقط باید بری زیر چَک و لگد !
بد لَش شده تَنَت وقتشه گمشی وَرِ دلِ نَنَت !
آ ، درد تو بدن نادَخه
اینجا غرق هر بدن تو دردش !
هر کی از راه رسید دلت و عملاً خون کردش !
تو چرا ناراحتی ؟! رفت !
من چرا ناراحتم که کارد و تا تَه نکردم تو قلبش !
ببین ، من بَدم تو گردش ، من مالِ خونه موندنم !
اَبدم خونهام عشق ، هَوسم جونم شِعر !
من واسه خودم جا ندارم که بخوادش قاطیم اونم شه !
ولی باز چسبید به کونم ، شِت !
🎵🎵🎵🎵
هِی اشکا میخواد بریزه ، من پلک میزنم و میخندم !
هِی پرونده زمین و گُل و پِیک میزنم و میبندم !
هِی از این آدما دل میکنم و میجنگم !
هِی اشکا میخواد بریزه ، من پلک میزنم و میخندم !
هِی پرونده زمین و گُل و پِیک میزنم و میبندم !
هِی از این آدما دل میکنم و میجنگم !
یک یک دو دو هشت تمام
دیدگاه خود را بگذارید