دانلود آهنگ ولی اینو بدون عزیزم من هنوزم دوست دارم خیلی

دانلود آهنگ زیبای ولی اینو بدون عزیزم من هنوزم دوست دارم خیلی

همین حالا آهنگ ولی اینو بدون عزیزم من هنوزم دوست دارم خیلی با صدای خواننده موفق و مطرح کشور رو دانلود کنید و از شنیدن آن لذت ببرید مخصوص دورهمی ها و مجالس برای شما کاربران گرامی به همراه تکست ولی اینو بدون عزیزم من هنوزم دوست دارم خیلی با بهترین کیفیت در وبسایت بزرگ سانگستان

Download Song vali ino bedoon azizam

 ولی اینو بدون عزیزم من هنوزم دوست دارم خیلی

متن آهنگ ولی اینو بدون عزیزم من هنوزم دوست دارم خیلی

گوش به زنگتم و چشام به در خیره؛ به انتظارم تا بیای نگو به من دیره!
که من دیگه طاقت ندارم؛ آخه به دوری تو یه نفر عادت ندارم
منو ببخش اگه به تو شک میکردم؛ اگه زنگ میزدی گوشی رو روت قطع میکردم!
اگه خواسته هاتو نشنیده رد میکردم؛ یا از عشق کس دیگه تب میکردم
همیشه حق با تو بود و اینو تازه فهمیدم؛ که این منم که الکی به تو فاز بد میدم!
و حق میدم که ازم بدت بیاد؛ و بخوای نپلکم دور و برت زیاد!
ولی بدون که بی تو داغون داغونم؛ با تو زندگیم ایده آل آروم آرومم…
نباشی حتما باید یه قرصی چیزی باشه؛ تا شب ها بتونم خودمو با اون بخوابونم
اگه دیگه نداری روم هیچ میلی؛ اگه منو نمیخوای نداره عیبی!
ولی اینو بدون عزیزم؛ من هنوزم دوست دارم خیلی…
اگه دیگه نداری روم هیچ میلی؛ اگه منو نمیخوای نداره عیبی…
ولی اینو بدون عزیزم؛ من هنوزم دوست دارم خیلی!
اینو میدونم که خیلی گله داری ازم؛ داری خاطرات گریه داری ازم!
و هر کاری بکنم و هر چقدرم بهت من محبت بکنم؛ هی بنالی ازم
میدونم نداری ازم دل خوشی؛ دل من تنگه برات دل تو چی؟
برام میتپه؛ برام تنگ میشه؟
یا دوست داری دلم؛ بیشتر از این تنبیه شه؟!
🎵🎵🎵🎵
اگه که نه یالا بگو پس کوشی؟ چرا یه میس کالم ندارم از گوشیت؟
چرا اصلا به من هیچ حسی نداری؛ چرا سعی نمیکنی ازم حسی در آری؟!
اگه دیگه نداری روم هیچ میلی؛ بدون مثل تو نیستم و میخوامت خیلی
اگه منو نمیخوای نداره عیبی… نه من مثل تو نیستم چرا بی میلی؟!
اگه دیگه نداری روم هیچ میلی؛ اگه منو نمیخوای نداره عیبی!
ولی اینو بدون عزیزم؛ من هنوزم دوست دارم خیلی…
چته چقدر فاصله میگیری؛ چرا با من یه فاز تازه نمیگیری؟
چرا وقتی میبینی پشیمونم؛ منو نمیبخشی یکم ساده نمیگیری؟
یادته همیشه چه تو دعوا و آشتی؛ تو سخت ترین شرایطام هوام داشتی…
منو دور نمیزدی سرم غر نمیزدی؛ با اینکه لیاقت از من بهتر ها رو داشتی…
حالا تو نیستی بدم به کی تکیه؛ با کی در میون بذارم که کی به کیه!
مشکلاتی که دارم و بی تو حل نمیشه؛ بی تو مشکلاتم بیشتره و کم نمیشه…
پس بیا بگو منو می بخشی؛ چرا فکر میکنی تو دلخوشیم بی نقشی؟
وقتی میدونی چقدر بی تو روحیم خرابه؛ دیگه دلم طاقت یه لحظه دوریتم نداره
اگه دیگه نداری روم هیچ میلی؛ اگه منو نمیخوای نداره عیبی!
ولی اینو بدون عزیزم؛ من هنوزم دوست دارم خیلی…

ولی اینو بدون عزیزم من هنوزم دوست دارم خیلی

پخش آنلاین موزیک
دانلود آهنگ با کیفیت عالی 320
دانلود آهنگ با کیفیت خوب 128

دیدگاه خود را بگذارید